Onderzoek ‘Competing in Changing Markets: ’Hoe scoort uw organisatie in vergelijking met de concurrentie?

0

Interessant toch? Door deelname aan het onderzoek ‘Competing in Changing Markets’ helpt u niet alleen de onderzoekers aan informatie, maar ook uzelf. Want alle deelnemers ontvangen een gratis benchmark (waarde € 2.000,-). Daaruit haalt u nuttige informatie over de concurrentiepositie van uw bedrijf.

Het onderzoek wordt uitgevoerd door prof. dr. Rudy Moenaert – TiasNimbas Business School – en prof. dr. Henry Robben – Nijenrode Business Universiteit. Dit doen ze al sinds 1999 en geeft zo een mooi beeld over verschuivingen in het concurrentieveld in verschillende sectoren door de jaren heen. 

Super Summer Masterclass

Een extra bonus: STEM Industrial Marketing Centre nodigt deelnemers uit de technische B2B ook uit om (gratis) de presentatie van de resultaten en bevindingen bij te wonen tijdens de Super Summer Masterclass op woensdag 27 juni, zet deze datum dus alvast in uw agenda!

Uw hulp is welkom

Key note speaker prof. dr. Henry Robben wil tijdens deze bijeenkomst dieper ingaan op verschillen tussen concurrentie – en verschuivingen daarbinnen – in technische B2B en andere sectoren.

Om dit te kunnen doen is het nodig dat zeker 100 bedrijven uit de maakindustrie hun input geven.

Daarom hebben we uw hulp hard nodig. U bewijst de onderzoekers, STEM en ook uzelf een goede dienst door deel te nemen aan dit onderzoek. Het kost circa 20 minuten van uw tijd, en u krijgt daar waardevolle inzichten voor terug. Ongeacht of u op 27 juni bij de Super Summer Masterclass aanwezig bent. Deelnemen kan tot vrijdag 13 april.

Om de benchmark te kunnen ontvangen, vult u uw e-mailadres aan het eind van het onderzoek in. Wilt u een uitnodiging ontvangen voor presentatie tijdens de Super Summer Masterclass op 27 juni, noteer dan bij de opmerkingen ‘Masterclass’.

Ga hier direct naar het onderzoek: http://ccm.signage4u.nl

Share.

Reageer

CAPTCHA Image

Reload Image

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.