Henk Tils nieuwe Managing Director GFM

0

Met ingang van 1 januari 2021 is Henk Tils (48) onze nieuwe Managing Director. Henk is afkomstig van AAE, waar hij actief was als Manager Strategy. Na een aantal oriënterende informele gesprekken en een formeel assessment, kwamen we tot de conclusie dat we konden spreken van een mooie match. “Ik stap binnen bij een fantastisch bedrijf. Een bedrijf dat is gebouwd door een echte ondernemer. Het is Jeroen gelukt om samen met zijn mensen een hele fijne bedrijfscultuur te creëren. Het draait hier écht om de mensen. Ik ga er dan ook alles aan doen om deze cultuur te behouden en bewaken.”

Ambitie

“Het ligt misschien niet direct voor de hand, maar ik zie een uitdaging in het nog verder professionaliseren van GFM. Het bedrijf heeft de afgelopen jaren reuze stappen gemaakt, maar -logischerwijs- is er altijd ruimte voor verbetering. We gaan samen voor een nog hoger niveau. Ik denk dat we elkaar hierin tijdens de oriënterende gesprekken ook al snel vonden: ik ben vooruitstrevend en ambitieus, maar wel altijd met oog voor de mensen in mijn omgeving.”

Samen succesvol

‘GFM is een modern bedrijf. De filosofie en visie gaan naadloos in elkaar over. Het bedrijfs-DNA voelt voor iedereen goed. Iedereen kan hier excelleren op zijn of haar manier. Zo maken we onze klanten en onszelf succesvol. Een combinatie die mij enorm trekt. Ik ga als Managing Director verder bouwen aan de groei van GFM en probeer iedereen hierin mee te nemen. De overname van GFM door Wilvo groep zie ik als een ‘absolute plus’. De synergie tussen beide bedrijven biedt kansen voor iedereen. Samen kunnen we behoefte vanuit de markt nog beter invullen. Daarbij gaan we voor optimaal rendement zowel op het gebied van sales als onze interne processen.”

Bevlogenheid

“De klant kan de dezelfde bevlogenheid verwachten zoals hij deze altijd gekend heeft binnen GFM. Wie mij de vraag stelt wat er gaat veranderen door mijn aanstelling als Managing Director van GFM, krijgt het antwoord dat er verwacht mag worden dat er weinig gaat veranderen. Het doel is nog beter worden, maar dat is simpelweg het bedrijfs-DNA. GFM blijft GFM. Ik maak mezelf hierin ook zeker niet te belangrijk. Vanaf nu ben ik gewoon part-of-the-best-part.”

Share.

Reageer

CAPTCHA Image

Reload Image

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.