CRM Partners Group neemt het Zweedse Endeavor over

0

CRM Partners Group heeft de in Zweden gevestigde Microsoft Dynamics 365 specialist Endeavor overgenomen. De groep, die vorige maand al werd uitgebreid met Pulse en AXtension, geeft hiermee invulling aan haar ambitie om niet alleen in Nederland, maar ook in Europa de leidende organisatie op het gebied van Customer Engagement te zijn. Endeavor heeft vestigingen in Göteborg, Stockholm en Jönköping. Bij de organisatie werken dertig mensen. Het zittende management heeft zich voor de komende jaren gecommitteerd aan de organisatie.

Customer Engagement specialist versterkt Europese positie

Emiel Putman, oprichter en CEO van CRM Partners Group: “Wij hebben ervaren dat onze oplossingen voor Customer Engagement ook internationaal goed worden ontvangen. Wij zien kansen om onze kennis ook in andere landen te delen en te verbreden. Wij zoeken naar partijen die ons daarbij kunnen helpen. Al vanaf de eerste kennismaking zijn wij heel enthousiast over Endeavor. Het is een jong, succesvol bedrijf dat de potentie heeft om snel te groeien. Maar wat ons het meeste aanspreekt zijn de overeenkomsten in de cultuur van onze organisaties, zoals openheid, ambitie, plezier en het belang van samenwerken. De mensen van Endeavor zijn een waardevolle uitbreiding op de CRM Partners familie.”

David Axelsson, oprichter en CEO van Endeavor: “De kans om deel uit te maken van één van de leidende Europese organisaties op het gebied van Customer Engagement konden we niet aan ons voorbij laten gaan. Wij zijn ervan overtuigd dat zowel onze klanten als onze organisatie gaan profiteren van de kennis, ervaring en het netwerk van CRM Partners. We zien ernaar uit om onze positie te verstevigen en verder uit te bouwen met CRM Partners Group.”

Endeavor is expert op het gebied van het volledige Microsoft Dynamics 365 platform. Dit past volledig in de strategie van CRM Partners om zich te richten op een geïntegreerde aanpak van de digitale transformatie bij opdrachtgevers. Emiel Putman: “We gaan een nieuw tijdperk van engagement in. De Customer Journey loopt door alle businessprocessen heen en om geliefd te zijn bij klanten moeten deze allemaal op orde zijn. Binnen CRM Partners Group komt de expertise op het gebied van front- en backoffice processen samen. Daarom kunnen wij onze klanten echt een complete end-to-end-oplossing bieden.”

 

Share.

Reageer

CAPTCHA Image

Reload Image

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.