STEM vraagt uw medewerking aan haar onderzoek naar ‘de status van marketing bij technische bedrijven’

0

Industriële marketing, daar zijn we dagelijks mee bezig bij STEM. Maar wat is nu eigenlijk de status van marketing in technische B2B-bedrijven? Daarover hebben we de afgelopen weken diverse gesprekken gevoerd met B2B-marketingprofessionals. Op basis daarvan trekt Jos Fleischeuer in zijn nieuwe blog al een eerste conclusie: ‘de ideale marketingafdeling bestaat niet’. Maar ook komt het beeld naar voren dat er ruwweg drie manieren zijn hoe technische bedrijven hun marketing organiseren.
Lees hier het hele blog >

En hoe zit dat bij uw organisatie? Hoe is de marketingfunctie en de rol van marketing in uw technische B2B-organisatie ingericht? Daarom vragen we u mee te doen aan ons onderzoek naar ‘de status van marketing in technische bedrijven’. Het invullen van de vragenlijst kost minder dan vijf minuten. Ga direct naar het onderzoek >

Resultaten
Deelnemers ontvangen zonder meer de resultaten van dit onderzoek. U hoeft daarvoor alleen uw e-mailadres in te vullen na afronding van het onderzoek.
De resultaten presenteren we ook tijdens een masterclass op donderdag 7 december. Intereresse om daarbij aanwezig te zijn? Laat het ons weten. Een eerste keer kennismaken met de activiteiten van STEM Industrial Marketing Centre tijdens een masterclass is gratis.

Overige activiteiten
Tevens kunt u de komende weken nog deelnemen aan een aantal workshops. Of aan één van onze opleidingen die begin 2018 op het programma staan. Bekijk hiervoor ons overzicht van aankomende activiteiten of klik hieronder op de activiteiten die we speciaal voor u uitgelicht hebben:

Graag tot ziens tijdens onze masterclass of één van onze andere activiteiten.

Share.

Reageer

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Geverifieerd door ExactMetrics